Vi kender til små mennesker, der bliver iklædt dyrere tøj end mange i klæder fra The Brand.

I aktuelle stunder bliver der udarbejdet meget om, at barndomsårene som stade er blevet kortere gennem tiden. Dét kan forklares med, blandt andet, at børn næsten som babyer har en passion for børnetøjsbrands. Mange kender ikke til mange piger og drenge, der ik’ nyder high-end mærker. Man kan adspørge et arbitrært barn, og han vil være i stand til at gengive alle mærker som Atsuyo et Akiko » http://www.smaahjerter.dk/atsuyo-et-akiko-boernetoej_1612.html, og Rosemunde.

En del forskning opstiller det farlige i, at rollinger elsker så ikke-billige børnetøjsbrands som f.eks. Wheat og Storksak » http://www.smaahjerter.dk/smarte-pusletasker-fra-storksak_2007.html,. Det ér jo sådan, at ikke samtlige børn besidder en mor, som kan lægge penge til side for så ikke-billigt mærkevaretøj. Dét ka’ ofte få den eftervirkning, at de nævnte børn ka’ blive mobbet, når de øvrige børn opdager det. I nogle nationer har de prøvet at løse det beskrevne emne via at præsentere en uomgængelig skoleuniform. Men det har vist sig ej at kunne udrydde den sociale uro. Dét afstedkommer af, at rollingerne så bare bliver bevidste om, hvorvidt deres skoleuniform er produceret af Soft Gallery , http://www.smaahjerter.dk/boernetoej/softgallery/pige_334.html, eller Storksak blandt flere.

Det er ubestrideligt en del af livsløbets brutale virkeligheder, at alle er født lige, men ej født med de samme pengemæssige hjælpemidler. Vi ser det derfor farligt, at vi alle danner rollinger til at holde af dyrebare børnetøjsbrands som Soft Gallery & Storksak. Flere researchere råder til, som en anden mulighed, at man som opdrager forærer specielle jordbundne standpunkter videre til børnene. Dét kunne f.eks være at anskueliggøre for rollingerne at sætte pris på vores klode, samt lære de små pus råd vedrørende medborgerskab og solidaritet. Medborgere vil være af den overbevisning, at det er filosofier, som til syvende og sidst vil gøre verden til et kærligt sted at være…